FOLLOWER

Sunday, November 29, 2015

BLOUSE PREMIUM ZINNIRAH

New Arrival. November Collection :)


MUST grab item ni tau sayang-sayang semua...

Nak tau tak WHY YOU SHOULD grab this ZINNIRAH PREMIUM BLOUSE?

✅ Material Como Crepe yang paling best! Tak jarang. Tak ikut shape. Tak panas bila pakai. Super best material. Minimal ironing needed. We love the texture. Perfect fo all women :)
Koleksi terbaik  yang sangat syari’ah compliance ini adalah rekaan istimewa utk eljameelalovelies sekalian. Tak boleh didapati di tempat lain tau! Perincian pada hujung blouse dan hujung lengan, bukan calang-calang tailor boleh jahit gini. Believe me, ia sgt rumit dan memerlukan kesabaran. hehe. Hey, awak dah berkenan kan? Hiks!

✅ didatangkan dalam 7 warna menarik dan bermula dari size S sehingga XXL.Tengok dalam gambar semua warna cun-cun belaka. Tapi kalau tengok real, sumpah lagi lah rambang mata wei...hihi.


✅ Paling penting, ZINNIRAH PREMIUM BLOUSE adalah Bf Friendly. Ibu ibu tak perlu gusar ok? We love baby too! Hehe. And of course ia wudhuk friendly juga. Pakailah di mana-mana saja dan ke mana-mana pun sesuai amat!


✅ Boleh padankan ZINNIRAH PREMIUM BLOUSE dengan plain shawl or printed shawl. Pastu sama ada awak nak pakai dengan skirts, slacks, palazzo, jeans, semua pun boleh...ia sesuai dipakai ke semua acara, dan semua peringkat usia.
✅ready stocks ada saiz S to XXL. Tapi jgn risau dan gusar, kami boleh je buat saiz XXXL dan ke atas..terpulang pada permintaan anda. Sebab ZINNIRAH PREMIUM BLOUSE ni dijahit oleh our inhouse tailor, so shud be no problem untuk penuhi permintaan pelanggan-pelanggan tersayang. Bukan jahit kilang ye. High quality guaranteed.

Grab them now. 

RETAIL PRICE
RM95

HARGA BORONG NIAGA :

HARGA BORONG MOQ 12PCS RM59 EACH










No comments:

Post a Comment